Portalning yangi versiyasini ishga tushirish munosabati bilan, ushbu versiyada texnik quvvatlash to'xtatiladi!!!
Qishloq qurilish bankining to’lov kartasini olish
Xizmatdan foydalanish Tanlangan xizmatlarga qo`shish

Xizmat haqida


Qishloq qurilish bankining to’lov kartasini olish.

Xizmatning sohaga tegishliligi

Bank va moliya xizmatlari

Xizmatdan foydalanuvchining toifasi


Jismoniy, yuridik shaxslar va yuridik maqomi bo'lmagan tadbirkorlar.

Tashkilot

Aksiyadorlik tijorat banki "Qishloq qurilish bank"

Bog`lanish

Manzil: 100060, Toshkent sh., Shaxrisabz ko`chasi 36-uy


Bank ishonch telefoni raqamlari: 150-93-39, 150-39-93


Web sayt: qqb.uz

Xizmatni ko`rsatish uchun kerak bo`ladigan hujjatlar


Kartochka Bank va foydalanuvchi o’rtasida tuzilgan shartnoma asosida operatsiyalar, foydalanish qoidalari, tomonlar huquq va majburiyatlari, hisob-kitob qilish shartlari, muddatlar belgilangan holda topshiriladi.



Jismoniy shaxs fuqarolik pasporti yoki yuridik shaxsning yozma arizasi.

Xizmatni ko`rsatishning huquqiy asosi

Xizmat narxi va to`lash tartibi


Komissiya bankning amaldagi ta'riflari va eng kam oylik ish haqi miqdoriga nisbatan olinadi.

Xizmatni ko`rsatish muddati


Bank mijoz tomonidan kerakli hujjatlar taqdim qilingandan so’ng ikki ish kuni ichida hisob raqami ochadi.



Xizmat ko’rsatish muddatlari Bank xizmatlari ko’rsatish haqidagi ikki tomonlama shartnomada belgilanadi.



Murojaat qiluvchiga maksimal davlat xizmati ko’rsatish muddatlari chegaralanmaydi.

Natijani olish usullari


Murojaat: 9:00 dan 18:00 gacha og’zaki konsultatsiya (20 daqiqadan oshmagan holda) xizmat ko’rsatilishi bo’yicha bosma materiallar, bank rekvizitlari,kerakli hujjatlarni to’ldirish.



Telefon orqali murojaat: 9 dan 18:00 gacha og’zaki konsultatsiya (5 daqiqadan oshmagan holda) xizmat ko’rsatilishi bo’yicha aniq ma’lumotlar talab qilinmagan hollarida, masalan bank rekvizitlari.



Faks orqali murojaat: Kunu-tun har qanday murojaatlar qabul qilinadi, 9:00 dan 18:00 gacha so’ralgan ma’lumotlar yuboriladi (3 varaqdan ko’p bo’lmagan holda).



Elektron murojaat: kunu-tun har qanday shakldagi murojaatni qabul qilish, 9:00 dan 18:00 gacha har qanday shakldagi ma’lumotlarni murojaat qiluvchiga yuborish.

Xizmat natijasi


Bank kartasi – foydalanuvchi bilan bank o’rtasida tuzilgan ikki tamonlama shartnomada ko’rsatilgan bank operatsiyalarini bajaruvchi to’lov kartasi.

Rad etish sabablari


Rad etish sabablari quyidagilar hisoblanadi:



  • xizmat ko’rsatilishini so’rab murojaat qilgan shaxsning huquqlari bo’lmasligi

  • hujjatlarni belgilangan talablarga mos bo’lmagan ravishda taqdim qilinganligi

  • hujjatlarning noto’g’riligi yoki asliga to’g’ri kelmasligi

  • ma’lum bir talablarga xizmat ko’rsatilishini so’rab murojaat qilgan shaxsning to’g’ri kelmasligi

Shikoyat arizasi berish tartibi


Xizmat oluvchi xizmatlar ko’rsatilishi sifati yuzasidan quyidagi usullar orqali shikoyat qilishi mumkin:



- bank boshlig’i bilan xizmat ko’rsatish joyida uchrashishni talab qilish;



- bankning markaziy idorasi ishonch telefonlari orqali shikoyat qilish;



- Markaziy bank ishonch telefonlari orqali shikoyat qilish.

Ommabop xizmatlar

Yuborilmoqda...

Qayta aloqa

* belgisi bilan ajratilgan maydonlar to`ldirilishi shart.

Tasvirdagi belgilarni kiriting*
Harflar katta yoki kichikligining ahamiyati yo`q.
Murojaat yuborish

Davlat organi rahbariyati qabuliga yozilish

Tadbirkorlik

Qayta aloqa